Thông Tin Chi Tiết | |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | ingram academic services |
Tác giả | robert b cialdinilinda a. hillnick morgannancy duarte |
NXB | Harvard Business Review Press |
Năm XB | 05/12/2017 |
Ngôn Ngữ | Sách Nước Ngoài |
Trọng lượng (gr) | 158.76 |
Kích Thước Bao Bì | 1.0 x 17.0 x 12.0 |
Số trang | 160 |
Bạn đang đọc Sách influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) được Tác giả robert b cialdinilinda a. hillnick morgannancy duarte sáng tác, và xuất bản vào năm 05/12/2017 bởi nhà xuất bản Harvard Business Review Press.
Sách influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) thuộc chủ đề foreign books, Business, Finance & Management, Business & Management, Management & Management Techniques, nằm trong chuyên mục foreign books tại TuSach.vn.
Bạn có thể mua sách tại Shopee, Lazada, TiKi, Fahasa theo liên kết ở dưới để ủng hộ tác giả bạn nhé.
Ngoài ra bạn có thể Tải sách influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) PDF tại đây:
Changing hearts is an important part of changing minds. Research shows that appealing to human emotion can help you make your case and build your authority as a leader.
This book highlights that research and shows you how to act on it, presenting both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics you can use to convince others every day.
This volume includes the work of:
- Nick Morgan
- Robert Cialdini
- Linda A. Hill
- Nancy Duarte
This collection of articles includes "Understand the Four Components of Influence," by Nick Morgan; "Harnessing the Science of Persuasion," by Robert Cialdini; "Three Things Managers Should Be Doing Every Day," by Linda A. Hill and Kent Lineback; "Learning Charisma," by John Antonakis, Marika Fenley, and Sue Liechti; "To Win People Over, Speak to Their Wants and Needs," by Nancy Duarte; "Storytelling That Moves People," an interview with Robert McKee by Bronwyn Fryer; "The Surprising Persuasiveness of a Sticky Note," by Kevin Hogan; and "When to Sell with Facts and Figures, and When to Appeal to Emotions," by Michael D. Harris.
How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.
Nội dung sách cùng với những cảm nhận, đánh giá và nhận xét về Sách influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) của tác giả robert b cialdinilinda a. hillnick morgannancy duarte sẽ được cập nhật sớm trên TuSach.vn. Chúc bạn có một trải nghiệm đọc sách tuyệt vời với Sách influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) PDF!
Tải sách PDF tại TuSach.vn mang đến trải nghiệm tiện lợi và nhanh chóng cho người yêu sách. Với kho sách đa dạng từ sách văn học, sách kinh tế, đến sách học ngoại ngữ, bạn có thể dễ dàng tìm và tải sách miễn phí với chất lượng cao. TuSach.vn cung cấp định dạng sách PDF rõ nét, tương thích nhiều thiết bị, giúp bạn tiếp cận tri thức mọi lúc, mọi nơi. Hãy khám phá kho sách phong phú ngay hôm nay!
Sách kỹ năng sống, Sách nuôi dạy con, Sách tiểu sử hồi ký, Sách nữ công gia chánh, Sách học tiếng hàn, Sách thiếu nhi, tài liệu học tập