Thông Tin Chi Tiết | |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | harpercollins publishers |
Tác giả | robert b cialdini phd |
NXB | Harper Business |
Năm XB | 2021 |
Ngôn Ngữ | Sách Nước Ngoài |
Trọng lượng (gr) | 605 |
Kích Thước Bao Bì | 22.8 x 15.2 x 3.1 cm |
Số trang | 592 |
Bạn đang đọc Sách influence, new and expanded - the psychology of persuasion được Tác giả robert b cialdini phd sáng tác, và xuất bản vào năm 2021 bởi nhà xuất bản Harper Business.
Sách influence, new and expanded - the psychology of persuasion thuộc chủ đề foreign books, Business, Finance & Management, Business & Management, Management & Management Techniques, nằm trong chuyên mục foreign books tại TuSach.vn.
Bạn có thể mua sách tại Shopee, Lazada, TiKi, Fahasa theo liên kết ở dưới để ủng hộ tác giả bạn nhé.
Ngoài ra bạn có thể Tải sách influence, new and expanded - the psychology of persuasion PDF tại đây:
Influence, New And Expanded - The Psychology Of Persuasion
The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion—a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold—now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications.
In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don’t have to be a scientist to learn how to use this science.
You’ll learn Cialdini’s Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader—and just as importantly, you’ll learn how to defend yourself against unethical influence attempts. You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.
Cialdini’s Principles of Persuasion:
Reciprocation
Commitment and Consistency
Social Proof
Liking
Authority
Scarcity
Unity, the newest principle for this edition
Understanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini’s 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research—including a three-year field study on what leads people to change—Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.
Nội dung sách cùng với những cảm nhận, đánh giá và nhận xét về Sách influence, new and expanded - the psychology of persuasion của tác giả robert b cialdini phd sẽ được cập nhật sớm trên TuSach.vn. Chúc bạn có một trải nghiệm đọc sách tuyệt vời với Sách influence, new and expanded - the psychology of persuasion PDF!
Tải sách PDF tại TuSach.vn mang đến trải nghiệm tiện lợi và nhanh chóng cho người yêu sách. Với kho sách đa dạng từ sách văn học, sách kinh tế, đến sách học ngoại ngữ, bạn có thể dễ dàng tìm và tải sách miễn phí với chất lượng cao. TuSach.vn cung cấp định dạng sách PDF rõ nét, tương thích nhiều thiết bị, giúp bạn tiếp cận tri thức mọi lúc, mọi nơi. Hãy khám phá kho sách phong phú ngay hôm nay!
Sách kỹ năng sống, Sách nuôi dạy con, Sách tiểu sử hồi ký, Sách nữ công gia chánh, Sách học tiếng hàn, Sách thiếu nhi, tài liệu học tập