1. Trang Chủ
  2. /
name
Nhà Cung Cấp: penguin books
Nhà Xuất Bản:
Số Trang: 462
Năm Xuất Bản: 2023
Thư viện Tủ Sách trực tuyến, tải sách pdf miễn phí xin trân trọng giới thiệu đến quý độc giả cuốn sách creativity, inc. (the expanded edition). Cuốn sách được sáng tác bởi , thuộc lĩnh vực foreign books.

creativity, inc. (the expanded edition) đã được phát hành bởi Nhà Xuất Bản Random House LLC US vào năm 2023.

Bạn có thể tải sách miễn phí cuốn sách mà bạn đang đọc: creativity, inc. (the expanded edition) PDF

Giới Thiệu Sách

Thông Tin Chi Tiết
Tên Nhà Cung Cấppenguin books
Tác giảed catmullamy wallace
NXBRandom House LLC US
Năm XB2023
Ngôn NgữSách Nước Ngoài
Trọng lượng (gr)590
Kích Thước Bao Bì23.3 x 15.5 x 3.2 cm
Số trang462

Tải Sách creativity, inc. (the expanded edition) Miễn Phí

Bạn đang đọc Sách creativity, inc. (the expanded edition) được Tác giả sáng tác, và xuất bản vào năm 2023 bởi nhà xuất bản Random House LLC US.

Sách creativity, inc. (the expanded edition) thuộc chủ đề foreign books, Business, Finance & Management, Business & Management, Management & Management Techniques, nằm trong chuyên mục foreign books tại TuSach.vn.

Bạn có thể mua sách tại Shopee, Lazada, TiKi, Fahasa theo liên kết ở dưới để ủng hộ tác giả bạn nhé.

Ngoài ra bạn có thể Tải sách creativity, inc. (the expanded edition) PDF tại đây:

Tóm Tắt creativity, inc. (the expanded edition)

Creativity, Inc. (The Expanded Edition)

“What does it mean to manage well?”

From Ed Catmull, co-founder (with Steve Jobs and John Lasseter) of Pixar Animation Studios, comes an incisive book about creativity in business—sure to appeal to readers of Daniel Pink, Tom Peters, and Chip and Dan Heath. Creativity, Inc. is a book for managers who want to lead their employees to new heights, a manual for anyone who strives for originality, and the first-ever, all-access trip into the nerve center of Pixar Animation—into the meetings, postmortems, and “Braintrust” sessions where some of the most successful films in history are made. It is, at heart, a book about how to build a creative culture—but it is also, as Pixar co-founder and president Ed Catmull writes, “an expression of the ideas that I believe make the best in us possible.”

For nearly twenty years, Pixar has dominated the world of animation, producing such beloved films as the Toy Story trilogy, Monsters, Inc., Finding Nemo, The Incredibles, Up, and WALL-E, which have gone on to set box-office records and garner thirty Academy Awards. The joyousness of the storytelling, the inventive plots, the emotional authenticity: In some ways, Pixar movies are an object lesson in what creativity really is. Here, in this book, Catmull reveals the ideals and techniques that have made Pixar so widely admired—and so profitable.

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the first computer-animated movie. He nurtured that dream as a Ph.D. student at the University of Utah, where many computer science pioneers got their start, and then forged a partnership with George Lucas that led, indirectly, to his founding Pixar with Steve Jobs and John Lasseter in 1986. Nine years later, Toy Story was released, changing animation forever. The essential ingredient in that movie’s success—and in the thirteen movies that followed—was the unique environment that Catmull and his colleagues built at Pixar, based on philosophies that protect the creative process and defy convention, such as:

Give a good idea to a mediocre team, and they will screw it up. But give a mediocre idea to a great team, and they will either fix it or come up with something better.

If you don’t strive to uncover what is unseen and understand its nature, you will be ill prepared to lead.

It’s not the manager’s job to prevent risks. It’s the manager’s job to make it safe for others to take them.

The cost of preventing errors is often far greater than the cost of fixing them.

A company’s communication structure should not mirror its organizational structure. Everybody should be able to talk to anybody.

Do not assume that general agreement will lead to change—it takes substantial energy to move a group, even when all are on board.

Đọc sách và Review Sách creativity, inc. (the expanded edition) PDF

Nội dung sách cùng với những cảm nhận, đánh giá và nhận xét về Sách creativity, inc. (the expanded edition) của tác giả ed catmullamy wallace sẽ được cập nhật sớm trên TuSach.vn. Chúc bạn có một trải nghiệm đọc sách tuyệt vời với Sách creativity, inc. (the expanded edition) PDF!

đánh giá sáchcreativity, inc. (the expanded edition)

5/5
( đánh giá)
5 sao
100%
4 sao
0%
3 sao
0%
2 sao
0%
1 sao
0%

Tải sách PDF tại TuSach.vn mang đến trải nghiệm tiện lợi và nhanh chóng cho người yêu sách. Với kho sách đa dạng từ sách văn học, sách kinh tế, đến sách học ngoại ngữ, bạn có thể dễ dàng tìm và tải sách miễn phí với chất lượng cao. TuSach.vn cung cấp định dạng sách PDF rõ nét, tương thích nhiều thiết bị, giúp bạn tiếp cận tri thức mọi lúc, mọi nơi. Hãy khám phá kho sách phong phú ngay hôm nay!

VỀ TUSACH.VN